Cindy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper en snelle levering! De derde keer besteld en het wordt alleen maar beter! Dit is ons favoriet levering restaurant!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-7-2020
Griet1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe kregen het verkeerde eten geleverd dus heb ik gebeld om dat te melden.
Toen zei men dat de bezorger gecontacteerd zou worden om de juiste maaltijden te leveren, daardoor was het eten koud. :(
De bezorger was helemaal niet vriendelijk en reageerde boos tegen ons. Hij mompelde verschillende onbeschofte verwijten.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij Chapos. Ik was een super tevreden klant sinds de opening van de zaak maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Bijna wekelijks bestel ik online bij Chapos, maar nu zal ik misschien toch eens kijken naar andere afhaalzaken. Ik ben enorm teleurgesteld. Ik besef dat iedereen een vergissing kan begaan maar de manier waarop er gereageerd werd door de bezorger en het feit dat het eten koud was, vind ik heel teleurstellend.16-7-2020
Rosalie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe waren teleurgesteld. Het eten mankeerde smaak en wat finesse. Daarbij die isomo verpakkingen zijn echt niet meer van deze tijd. Een gemakkelijker afbreek aar alternatief zou welkom zijn.14-7-2020
Eddy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-7-2020
Sofie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp website staat een foto van 2 jaar geleden met foute openingsuren en korting 10% bij bestelling. Deze zorgt voor verwarring!1-7-2020
Wannes5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was helemaal koudDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-6-2020
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDa was wel heel snel! (25 min)
Ook lekkerDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-6-2020
Rick2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had duidelijk ZONDER kaas vermeld, vanwege een allergie. De chili con carne had erg veel kaas er op, en was dus oneetbaar. 25-6-2020
Jim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel lekker Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-6-2020
Jef5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, we hebben het wel nog wat moeten opwarmen, waarschijnlijk onderweg afgekoeld. Verpakking moet wel dringend veranderen, op zijn minst recycleerbare plastiek ipv isomo...Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-6-2020
Heidi5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicePlus: het was heel lekker en ruim voldoende.
We bestelden 50 CL cola maar kregen twee blikjes.
Min: bij chili sin carne had ik een vleesvervanger verwacht zoals corn bv.
De chilisaus habanero zou hot moeten zijn maar ik proefde zelfs niks mild pikant. Hot is hot... Als mensen hot vragen verwachten ze ook echt pikant.
We kwamen de buritto's halen op het afgesproken tijdstip en aten ze op achter de hoek op een bankje, toch waren ze slechts lauw warm.
Zelfs met deze minpuntjes hebben we echt wel heel lekker gegeten en komen we zeker nog eens terug.
6-6-2020
Jade5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe persoon die kwam leveren was heel heel vriendelijk! Jammer dat het niet via Uber eats/ take away kon6-6-2020
Naomi3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSpijtig genoeg lang moeten wachten deze keer en het eten was koud. We bestellen super veel en altijd blij maar deze keer was het niet goed spijtig genoeg.5-6-2020
dario5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicesuper service doe zo verder en zeer lekker Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-5-2020
Dieter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-5-2020
nadine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicezeer lekker en snel geleverdDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-5-2020
Niels2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hadden gevraagd om op één van de burrito's geen kaas te doen en daar werd geen enkele rekening mee gehouden. Ik kreeg een burrito met kaas toegestuurd.27-5-2020
Paco4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020
dario1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicegeen bestelling ontvangen hoe durven jullie dan dit te sturen ik eis mijn geld terug en extra compensatie dit is reeds de 2de keer op 3 weken tijd een echte schande Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020