Stanislav5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-1-2021
Reinhart5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Sarah3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe nachos waren heel lekker, de chili con carne plato was minder.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Teresa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben reeds meerdere bestellingen gedaan bij El Chapo’s en we love it! Home delivery binnen de 30 minuten ontvangen en zeer verzorgd. Alles op de menu is heerlijk!2-1-2021
Gerald1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoedenavond,
Ik en mijn collega’s bestellen al lang eten bij jullie. Het is altijd super lekker en in orde geweest tot vandaag. Ik heb een burrito besteld en ik kreeg dit, een aangebrande burrito.
Ik vind dit niet kunnen. Ondertussen heb ik een pizza moeten bestellen.
Ik versta dat waarschijnlijk heel druk is bij jullie maar een beetje langer wachten is niet erg, maar zo eten geven vind ik niet correct.
Ik kan hier geen foto’s toevoegen, dat vind ik jammer.30-12-2020
Courtney5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-12-2020
Kelly4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker, mooie porties, snel. Aanradertje ! Juist, probeerden via telefoonnr Rijhovelaan te bestellen, wat veel dichter bij huis is, maar geen aansluiting. Heb 3x gebeld zonder resultaat. Desondanks een geslaagd maal via Chapo's zuid. En de bezorger.. Superkerel !! Zijn fooi meer dan waard. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-12-2020
Peter4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicecorrecte bezorging. Quesedillas een beetje verbrand onderaan, maar verder alles lekker en in orde. 18-12-2020
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was niet echt warm + fouten bij levering: checken burrito ipv gevraagde chicane quesadillas. 3 soft taco’s niet aanwezig. In plaats daarvan een chapo’s burger. 3de keer besteld maar ditmaal minder goede ervaring😕18-12-2020
Jeroen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAl en aantal keer besteld bij chapo's, telkens goede service, makkelijk te bestellen en altijd correct!! Toppers!!18-12-2020
Ann3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe bestelden bij ons eten 3 cola zero's, maar kregen 1gewone cola. Na telefonisch contact kwam iemand zeer snel. Jammer genoeg had hij nog twee gewone cola's mee. We hebben ze uiteindelijk aangenomen anders moest die jongen nog eens over en weer. Maar we wilden dit toch even melden.17-12-2020
Carine4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was lekker, maar... De prijzen zijn in vergelijking met vorige zomer zeer sterk gestegen. Sommige artikelen van 9,95 € naar 15€. Dat is een stijging van meer dan 50% !!! Ik vind het schandalig dat Chapo's zo profiteert van de coronatoestanden. Het is de eerste en de laatste keer dat ik bestel bij Chapos. Dan nog liever in een gewoon Mexicaans restaurant, die hebben het veel meer nodig. 14-12-2020
Louis4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-12-2020
Ladislav1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceCannot recommend this delivery to anybody. I have Ordered burrito, chicken wings and an ice cream, but i received burrito, taquitos and no ice cream. Havent received any refund but promise from delivery that ice cream will arrive in 30 minites. Guess what have arrived...... ;)9-12-2020
Koen1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAangebrande tortilla. Echte fast food mecican zonder kwaliteit.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-12-2020
Aroa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker eten!!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-12-2020
Veronique 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-12-2020
Isabelle3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vond het jammer dat de gerechten zo goed als koud waren! En verpakking blijft een aandachtspunt voor afhaal in het algemeen! Maar eerlijke prijs / kwaliteit4-12-2020
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel lekker en meer dan genoegDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-11-2020
Tim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuperlekker! Heel tevreden. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-11-2020
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-11-2020
Yves5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-11-2020
Amelle4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-11-2020
Joeri4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceheel content, maar weer iets vergeten: de koriander
de gratis koriander én ook de betaalde koriander. 14-11-2020