Sultan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service2u later geleverd. Was niet mogelijk om chapos te bereiken. Ik begrijp dat er een vertraging kan oplopen, maar op zijn minst verwachtten we een of andere waarschuwing. Noord chapos was gelukkig wel bereikbaar en heeft ons kunnen helpen. 15-1-2022
Victoria5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten zelf was super lekker en ook mega grote porties! Maar we hebben een uur en 40 minuten moeten wachten op ons eten… Ook hebben we meerdere keren proberen bellen en pas na heel veel pogingen werd er opgenomen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-1-2022
Isa3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was lekker, maar koudDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-12-2021
Yassin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en snelle bezorging.
Vriendelijk personeel.
Website kan wel wat werk gebruiken.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-12-2021
Oka invest 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlecht. Ik vroeg naar BTW kasticket. Die heb ik niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen. 10-12-2021
Robin1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vond de burrito en tacquitos echt niet goed. Niet voor herhaling vatbaar.
Was gewoon een grote teleurstelling. Tacquitos smaakten naar niets en de burrito stelde echt teleur. Spijtig. 3-12-2021
Kauter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-11-2021
Miet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceOp zich alles vlot verlopen, maar had vegan ijs besteld en heb toch met room gekregen. Lactose… :-)20-11-2021
Alison5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas hebben we een gerecht niet gekregen. Het was deze middag. Ik heb nog een aantal keer gebeld maar nam niemand meer op. 18-11-2021
Olaf1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeb de bestelling niet ontvangen. Besteld om 19.30 om 21.30 nog eens gebeld en de boodschap gekregen dat ze het zo snel mogelijk in orde gingen brengen. Om 22.50 nog eens gebeld en te horen gekregen dat er een "miscommunicatie heeft plaatsgevonden". Nog nooit zo een slechte en onbeleefde service ervaren.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-11-2021
Ghislain 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-11-2021
Jolien5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden bij de bestelling de opmerking geschreven om duidelijk te maken welke bestelling wat was. Het was dus even zoeken welk gerecht voor wie was. + levering gevraagd tussen 12.15-12.30u.. eten werd iets voor 12u geleverd, dus was koud tijdens we in pauze gingen. Jammer. Want het eten is wel altijd lekker9-11-2021
Irene4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-11-2021
Jo3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicebij één van de 2 veggie burrito's liep de olie er met bakken uit. Levering in Oostakker was goed.30-10-2021
Tom5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
Tim3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVlot besteld. Jammer dat er bij de menu-opties niet voor een vegetarisch voorgerecht kan gekozen worden.
Eten was lekker. Maar de extra bestelde en betaalde jalapeños zaten er niet op. 8-10-2021
Silke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-9-2021
Nathalie 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk schreef een opmerking bij mijn bestelling maar er werd niet op gereageerd. Toen ik via takeaway bestelde, werd er wél naar het commentaar gekeken18-9-2021
Laurens2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVroeger veel interessantere en lekkerdere combinaties. Nu is alles wat plat geworden en saai.15-9-2021
Jerom3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal over de keuken van Chapo's geen klachten.
De delivery is wat jammer afgelopen waardoor mijn burger geheel uit elkaar heb aangetroffen en hem zelf moest oplappen. De sauspotjes waren open gebroken en uitgelopen. ( wel heb ik de patatten nog moeten opwarmen )
Keep up the good work please... en niet zoals gisteren :)13-9-2021
Tiny3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal super content van het eten bij chapo's, we hebben al meermaals besteld (vroeger wel via takeaway.com) maar nu was de quesadilla suuuper zout, ik denk dat daar ergens iets fout gelopen moet zijn in de keuken. Goed, er kan eens iets fout lopen, maar ik heb het toch niet helemaal kunnen opeten en heel de nacht massa's dorst gehad13-9-2021
Nancy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor de eerste keer besteld. Ons eten was sneller geleverd dan verwacht! Alles was nog heel erg warm en wij vonden het echt lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!!11-9-2021
Stijn1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk heb besteld voor 60 euro en betaald maar geen bestelling mogen ontvangen.
Nu heb ik jullie al genoeg gebeld en gemaild maar ik mag geen antwoord ontvangen. 18-8-2021
Jonas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker gegeten voor weinig geld!
Geweldige service! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-8-2021
liesbeth1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk heb €2 betaald voor guacamole die er niet bij zat. Ook was er niemand bereikbaar om te vragen waar onze bestelling bleef. 23-7-2021
Niels5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-7-2021
Melody 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfect! Super lekker en niemand kan tippen aan deze snelle bezorg tijd. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-7-2021
Stefaan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021